-
-
-
-
-
-
.
.
.
Otázka: Je možné zaplatit převodem na účet?
Odpověď: Ano. Pro platbu je třeba použít platební údaje, které jsou zasílány v potvrzujícím e-maily, konkrétní číslo účtu, variabilní symbol (číslo objednávky) a celkovou částku k úhradě.
Číslo našeho účtu:
Číslo účtu: 22901976384/2010, BIC/Swift kód: FIOBCZPPXXX, Názov banky: Fio banka, a.s.
-
.
.
.
Otázka: Jak správně vybrat velikost?
Odpověď: Správnou velikost textilu je nejideálnější ověřit ve velikostních tabulkách, které najdete v sekci "Informace - Velikostní tabulky", případně přímo v popisu konkrétního produktu. U textilních výrobcích je maximální tolerance v rozměrech standardně + - 5%. Pro zvolení nejideálnější velikosti je dobré, pokud si zákazník porovná rozměry textilu, který už má doma a nosí ho, s rozměry uvedenými ve velikostní tabulce. V případě rozdílnosti rozměrů například v šířce a délce, doporučujeme zohlednit největší rozměr.
-
.
.
.
Otázka: Je možné zakoupené zboží vrátit nebo vyměnit?
Odpověď: Ano, každý standardní produkt z naší nabídky, kromě personalizovaných, je možné vrátit nebo vyměnit ve lhůtě do 14 dnů od převzetí zboží, čili od té doby, kdy si zákazník fyzicky převezme zásilku od přepravce. Personalizované produkty, jakými jsou například trička s potiskem vlastního roku, jména, měsíce narození, číslicí, fotografií nebo jinou úpravou designu na individuální požadavek, není možné vrátit nebo vyměnit, na co upozorňujeme také ve Všeobecných obchodních podmínkách. V případě personalizovaných produktů je proto velmi důležité věnovat pozornost důkladnému výběru velikosti, případně jiných parametrů. Reklamace z důvodu vady výrobku je samozřejmě možná pro všechny typy produktů, včetně personalizovaných.
-
.
.
.