S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na počítači / zařízení. Nastavení cookies lze změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

E-shop

Kontakt

FASTER GROUP s.r.o.
Krížna 18, Jaslovské Bohunice (Slovakia)
91930
tel: +421 908 555 765 (prac.dni 09:00 - 18:00)
revery(a)revery.cz

Často kladené otázky (FAQ)
Nejčastější otázky a odpovědi

-

NEZREALIZOVANÁ ONLINE PLATBA 

-

PŘEVOD NA ÚČET

-

SPRÁVNA VELIKOST

-

VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ

-

-

-

-

NEZREALIZOVANÁ ONLINE PLATBA 

Otázka: Při objednávce jsem si zvolila online platbu kartou, ale platba mi neprošla. Jak mám dále postupovat?

Odpověď: Pokud platba nebyla provedena v době objednávání, dodatečně nelze platební bránu otevřít. V takovém případě je možné změnit způsob platby na dobírku, s poplatkem dle aktuálního ceníku (změnu nám stačí oznámit e-mailem na revery@revery.cz). Pokud máte zájem o zopakování online platby kartou, je třeba vytvořit novou objednávku a platbu zopakovat. Původní objednávka s nezrealizovanou platbou bude automaticky stornována.

-

zpět na seznam otázek

.

.

.

PŘEVOD NA ÚČET

Otázka: Je možné zaplatit převodem na účet?

Odpověď: Ano. Pro platbu je třeba použít platební údaje, které jsou zasílány v potvrzujícím e-maily, konkrétní číslo účtu, variabilní symbol (číslo objednávky) a celkovou částku k úhradě.

Číslo našeho účtu: 

Číslo účtu:  2701652959/2010, BIC/Swift kód: FIOBCZPPXXX, Názov banky: Fio banka, a.s.

-

zpět na seznam otázek

.

.

.

SPRÁVNÁ VELIKOST

Otázka: Jak správně vybrat velikost? 

Odpověď: Správnou velikost textilu je nejideálnější ověřit ve velikostních tabulkách, které najdete v sekci "Informace - Velikostní tabulky", případně přímo v popisu konkrétního produktu. U textilních výrobcích je maximální tolerance v rozměrech standardně + - 5%. Pro zvolení nejideálnější velikosti je dobré, pokud si zákazník porovná rozměry textilu, který už má doma a nosí ho, s rozměry uvedenými ve velikostní tabulce. V případě rozdílnosti rozměrů například v šířce a délce, doporučujeme zohlednit největší rozměr.
-

zpět na seznam otázek

.

.

.

VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ

Otázka: Je možné zakoupené zboží vrátit nebo vyměnit?

Odpověď: Ano, každý standardní produkt z naší nabídky, kromě personalizovaných, je možné vrátit nebo vyměnit ve lhůtě do 14 dnů od převzetí zboží, čili od té doby, kdy si zákazník fyzicky převezme zásilku od přepravce. Personalizované produkty, jakými jsou například trička s potiskem vlastního roku, jména, měsíce narození, číslicí, fotografií nebo jinou úpravou designu na individuální požadavek, není možné vrátit nebo vyměnit, na co upozorňujeme také ve Všeobecných obchodních podmínkách. V případě personalizovaných produktů je proto velmi důležité věnovat pozornost důkladnému výběru velikosti, případně jiných parametrů. Reklamace z důvodu vady výrobku je samozřejmě možná pro všechny typy produktů, včetně personalizovaných.

-

zpět na seznam otázek

.

.

.

MDY2Mjgw